Sabtu, 18 Juni 2011

reflection :)


Look at me 
You may think you see 
Who I really am 
But you'll never know me 
Every day 
It's as if I play a part 
Now I see 
If I wear a mask 
I can fool the world 
But I cannot fool my heart 

Who is that girl I see 
Staring straight back at me? 
When will my reflection show 
Who I am inside? 

I am now 
In a world where I 
Have to hide my heart 
And what I believe in 
But somehow 
I will show the world 
What's inside my heart 
And be loved for who I am 

Who is that girl I see 
Staring straight back at me? 
Why is my reflection 
Someone I don't know? 
Must I pretend that I'm 
Someone else for all time? 
When will my reflection show 
Who I am inside? 

There's a heart that must be 
Free to fly 
That burns with a need to know 
The reason why 

Why must we all conceal 
What we think, how we feel? 
Must there be a secret me 
I'm forced to hide? 
I won't pretend that I'm 
Someone else for all time 
When will my reflection show 
Who I am inside? 
When will my reflection show 
Who I am inside? 

Better late, than never

party in the USA :D


I hopped off the plane at LAX
with a dream and my cardigan
welcome to the land of fame excess,
am I gonna fit in?
Jumped in the cab,
Here I am for the first time
Look to the right and I see the Hollywood sign
This is all so crazy
Everybody seems so famous
My tummys turnin and I'm feelin kinda home sick
Too much pressure and I'm nervous,
That's when the taxi man turned on the radio
and a Jay Z song was on
and the Jay Z song was on
and the Jay Z song was on
CHORUS:
So I put my hands up
They’re playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin’ my head like yea
Movin my hips like yea
I got my hands up,
They’re playin my song
I know im gonna be ok
Yea, It's a party in the USA
Yea, It's a party in the USA
Get to the club in my taxi cab
Everybody's lookin at me now
Like “whos that chick, thats rockin’ kicks?
She gotta be from out of town”
So hard with my girls all around me
Its definitely not a Nashville party
Cause’ all I see are stilletos
I guess I never got the memo
My tummys turnin and I'm feelin kinda home sick
Too much pressure and I'm nervous
That's when the D.J. dropped my favorite tune
and a Britney song was on
and the Britney song was on
and the Britney song was on
CHORUS:
So I put my hands up
They’re playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin’ my head like yea
Movin my hips like yea
I got my hands up,
They’re playin my song
I know im gonna be ok
Yea, It's a party in the USA
Yea, It's a party in the USA
Feel like hoppin' on a flight (on a flight)
Back to my hometown tonight (town tonight)
Something stops me everytime (everytime)
The DJ plays my song and I feel alright
CHORUS:
So I put my hands up
They’re playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin’ my head like yea
Movin my hips like yea
I got my hands up,
They’re playin my song
I know im gonna be ok
Yea, It's a party in the USA
Yea, It's a party in the USA
So I put my hands up
They’re playing my song,
And the butterflys fly away
Noddin’ my head like yea
Movin my hips like yea
I got my hands up,
They’re playin my song
I know im gonna be ok
Yea, It's a party in the USA
Yea, It's a party in the USA

Better late, than never

if you're not the one :*


If you're not the one, then why does my soul feel glad today?
If you're not the one, then why does my hand fit yours this way?
If you are not mine, then why does your heart return my call?
If you you are not mine, would I have the strength to stand at all?

I never know what the future brings
But I know you're here with me now
We'll make it through and I hope
You are the one I share my life with

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?
Is there anyway that I can stay in your arms?

If I don't need you, then why am I crying on my bed?
If I don't need you, then why does your name resound in my head?
If you're not for me, then why does this distance name my life?
If you're not for me, then why do I dream of you as my wife?

I don't know why you're so far away
[. From: http://www.elyrics.net/read/d/daniel-bedingfield-lyrics/if-you_re-not-the-one-lyrics.html .]
But I know that this much is true
We'll make it through and I hope
You are the one I share my life with

And I wish that you could be the one I die with
And I pray that you're the one I build my home with
I hope I love you all my life

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?
Is there anyway that I can stay in your arms?

'Cause I miss your body and soul so strong
That it takes my breath away
And I breath you into my heart
And I pray for the strength to stand today

'Cause I love you whether it's wrong or right
And though I can't be with you tonight
And though my heart is by your side

I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you, then why does my heart tell me that I am?
Is there anyway that I can stay in your arms?




love this song so much :*
it because of you ^_^

Better late, than never

broken hearted girl :(


You’re everything I thought you never were
And nothing like I thought you could’ve been
But still you live inside of me
So tell me how is that?

You’re the only one I wish I could forget
The only one I’d love to not forgive
And though you break my heart, you’re the only one 
And though there are times when I hate you
Cause I can’t erase
The times that you hurt me 
And put tears on my face
And even now while I hate you
It pains me to say
I know I’ll be there at the end of the day

I don’t wanna be without you babe
I don’t want a broken heart
Don’t wanna take a breath with out you babe
I don’t wanna play that part
I know that I love you
But let me just say
I don’t want to love you in no kind of way no no
I don’t want a broken heart
And I don’t wanna play the broken-hearted girl...No...No
No broken-hearted girl
I’m no broken-hearted girl

Something that I feel I need to say
But up to now I’ve always been afraid
That you would never come around
And still I want to put this out
You say you’ve got the most respect for me
But sometimes I feel you’re not deserving me
And still you’re in my heart
But you’re the only one and yes
There are times when I hate you
But I don’t complain
Cause I’ve been afraid that you would've walk away
Oh but now I don’t hate you
I’m happy to say
That I will be there at the end of the day

I don’t wanna be without you babe
I don’t want a broken heart
Don’t wanna take a breath with out you babe
I don’t wanna play that part
I know that I love you 
But let me just say
I don’t want to love you in no kind of way no no
I don’t want a broken heart
And I don’t wanna play the broken-hearted girl...No…No
No broken-hearted girl

Now I’m at a place I thought I’d never be…Oooo
I’m living in a world that’s all about you and me…yeah
Ain't gotta be afraid my broken heart is free
To spread my wings and fly away
Away With you 
yeah yeah yeah, ohh ohh ohh

I don’t wanna be without my baby
I don’t wanna a broken heart
Don’t want to take a breath with out my baby
I don’t wanna play that part
I know that I love you 
But let me just say
I don’t want to love you in no kind of way..No..No
I don’t want a broken heart 
I don’t wanna play the broken-hearted girl..No..No..
No broken-hearted girl
Broken-hearted girl No…no… 
No broken-hearted girl
No broken-hearted girl
Better late, than never

because of you :*


If ever you wonder if you touched my soul,
Yes, you do..
Since I met you, I'm not the same
You bring life to everything I do
Just the way you say hello
With one touch I can't let go
Never thought I'd fall in love with you

*Because of you, my life has changed
Thank you for the love & the joy you bring
Because of you, I feel no shame
I'll tell the world
It's because of you

Sometimes I get lonely
And all I gotta do is think of you
You've captured something inside of me
You make all of my dreams come true
It's not enough that you love me for me
You reached inside & touched me eternally
'I love you' best explains
How I feel for you
[repeat * ]

My life has changed
Thank you for the love & the joy you bring
Because of you, I feel no shame
I'll tell the world
It's because of you

The magic in your eyes
True love, I can't deny
When you hold me, I just lose control
I want you to know
That I'm never letting go
You mean so much to me, I want the world to see
It's because of you.....
[repeat * except last line]
[repeat *]
you..you....



:*

Better late, than never

my all :)


I am thinking of you 
In my sleepless solitude tonight 
If it’s wrong to love you 
Then my heart just won’t let me right 
Cause I’ve drowned in you 
And I won’t pull through 
Without you by my side 

I’d give my all to have 
Just one more night with you 
I’d risk my life to feel 
Your body next to mine 
Cause I can’t go on 
Living in the memory of our song 
I’d give my all for your love tonight 

Baby can you feel me 
Imagining I’m looking in your eyes 
I can see you clearly 
Vividly emblazoned in my mind 
And yet you’re so far 
Like a distant star 
I’m wishing on tonight 


I’d give my all to have 
Just one more night with you 
I’d risk my life to feel 
Your body next to mine 
Cause I can’t go on 
Living in the memory of our song 
I’d give my all for your love tonight 


I’d give my all to have 
Just one more night with you 
I’d risk my life to feel 
Your body next to mine 
Cause I can’t go on 
Living in the memory of our song 
I’d give my all for your love tonight 
Give my all for your love 
Tonight 


:*
Better late, than never

this I promise you :)


When the visions around you,
Bring tears to your eyes
And all that surround you,
Are secrets and lies
I'll be your strength,
I'll give you hope,
Keeping your faith when it's gone
The one you should call,
Was standing here all along..

And I will take
You in my arms
And hold you right where you belong
Till the day my life is through
This I promise you
This I promise you

I've loved you forever,
In lifetimes before
And I promise you never...
Will you hurt anymore
I give you my word
I give you my heart (give you my heart)
This is a battle we've won
And with this vow,
Forever has now begun...

Just close your eyes (close your eyes)
Each loving day (each loving day)
I know this feeling won't go away (no..)
Till the day my life is through
This I promise you..
This I promise you..

Over and over I fall (over and over I fall)
When I hear you call
Without you in my life baby
I just wouldn't be living at all...

And I will take (I will take you in my arms)
You in my arms
And hold you right where you belong (right where you belong)
Till the day my life is through
This I promise you baby

Just close your eyes 
Each loving day (each loving day)
I know this feeling won't go away (no..)
Every word I say is true
This I promise you

Every word I say is true
This I promise you
Ooh, I promise you... 




thank you for latief farera, who have told me this song, although I already knew before :)

Better late, than never

Jumat, 17 Juni 2011

perfect :*


Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that
I'm alright
And you can't change me

'Cuz we lost it all 
Nothing lasts forever
I'm sorry 
I can't be perfect
Now it's just too late and 
We can't go back
I'm sorry 
I can't be perfect

I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore

And now I try hard to make it 
I just want to make you proud 
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright

'Cuz we lost it all 
Nothing lasts forever
I'm sorry 
I can't be perfect
Now it's just too late and 
We can't go back
I'm sorry 
I can't be perfect

Nothing's gonna change the things that you said
Nothing's gonna make this right again
Please don't turn your back
I can't believe it's hard
Just to talk to you
But you don't understand

'Cuz we lost it all 
Nothing lasts forever
I'm sorry 
I can't be perfect
Now it's just too late and 
We can't go back
I'm sorry 
I can't be perfect

'Cuz we lost it all 
Nothing lasts forever
I'm sorry 
I can't be perfect
Now it's just too late and 
We can't go back
I'm sorry 
I can't be perfect 


:*
Better late, than never

Minggu, 12 Juni 2011

kaulah yang kusayang :*


aku tak tahu mengapakah kau membenciku
apa salahku katakanlah biar ku tahu

andai saja aku bisa menemani dirimu di sana
pasti akan ku jalani semua karna hanya dirimu yang aku sayang

aku tak tahu mengapakah kau membenciku
apa salahku katakanlah biar ku tahu

ku berjanji takkan ku ulangi bila memang ku kecewakanmu
ku berjanji untuk tetap setia bila kita memang bersama

andai saja aku bisa menemani dirimu di sana
pasti akan ku jalani semua karna hanya dirimu yang aku sayang

(andai saja aku bisa menemani dirimu di sana)
pasti akan ku jalani semua karna
hanya dirimu (hanya dirimu) yang aku sayang

:)

Better late, than never

you're not sorry :)


All this time I was wasting
Hoping you would come around
I've been giving out chances every time
And all you do is let me down

And it's taking me this long
Baby but I figured you out
And you're thinking we'll be fine again
But not this time around

You don't have to call anymore
I won't pick up the phone
This is the last straw
Don't wanna hurt anymore

And you can say that you're sorry
But I don't believe you baby
Like I did before
You're not sorry, no, no, no, no

Looking so innocent
I might believe you if I didn't know
Could've loved you all my life
If you hadn't left me waiting in the cold

And you got your share of secrets
And I'm tired of being last to know
And now you're asking me to listen
Cause it's worked each time before

But you don't have to call anymore
I won't pick up the phone
This is the last straw
Don't wanna hurt anymore

And you can tell me that you're sorry
But I don't believe you baby
Like I did before
You're not sorry, no, no, oh
You're not sorry, no, no, oh

You had me falling for you honey
And it never would've gone away, no
You used to shine so bright
But I watched all of it fade

So you don't have to call anymore
I won't pick up the phone
This is the last straw
There's nothing left to beg for

And you can tell me that you're sorry
But I don't believe you baby
Like I did before
You're not sorry, no, no, oh
You're not sorry, no, no, oh
No, oh, no, oh, no oh
Whoa, no, no
Better late, than never

MY OWN BLOG, GOTCHAAAA !!!. Diberdayakan oleh Blogger.

About Me

Foto Saya
rekha kurnia dewi :)
Blitar, Jawa Timur, Indonesia
join and enjoy ^_^
View my complete profile

follower gue :D

hallooowww!!!

hey guys, this is my blog Rekha Kurnia Dewi Sutedjo ^_^ enjoy this blog ! ┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ add me ☺☻♥